سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   
  مصاف
آخرین مطالب
مقدمه ای برای این واقعیت
اسباب بازی چیست؟
بازی چیست؟
قصه عروسک باربی 1
عروسک باربی
قصه عروسک باربی 2
باربی و اسب تروا
ترانه باربی از آلبوم زندگی عروسکی
باربی و اخلاق جنسی
 
آرشیو مطالب
 
باربی و اخلاق جنسی

 

اخلاق جنسی چیست؟ و حد مرز آن کجاست؟ علامه شهید مرتضی مطهری در پاسخ بدین سؤالات می فرمایند:

اخلاق جنسی قسمتی از اخلاق به معنی عام است؛ شامل آن عدد از عادات و ملکات و روش های بشری است که با غریزة جنسی بستگی دارد. حیای زن از مرد، غیرت ناموسی مرد، عفاف و وفاداری زن نسبت به شوهر، ستر عورت، ستر بدن از غیر محارم، منع زنا، منع تمتع نظری و لمسی از غیر همسر قانونی، منع ازدواج با محارم، منع نزدیکی بازن در ایام عادت، منع نشر صور قبیحه، تقدس یا پلیدی تجرد، جزء اخلاق  و عادات جنسی به شمار می روند. اخلاق جنسی به حکم قوت و قدرت فوق العاده غریزه که این قسمت از اخلاق بشری به آن وابسته است. همواره مهم ترین بخش های اخلاق به شمار می رفته است.


مکتب های مختلف هر کدام به نوبة خود دارای اخلاق مدونِ جنسی هستند که اسلام نیز از این قاعده مستثنی نیست. به همین دلیل پرسشی که در این جا جدی می نماید این است که باربی متکفل اشاعة کدام نوع از اخلاق جنسی می باشد؟ آیا برای ترویج این اخلاق اهداف خاصی متصور است یا باید آن را بی هدف و بی برنامه انگاشت؟در پاسخ به سؤال نخستین باید گفت که باربی عهده دار تبلیغ اخلاق جنسی غرب است، اخلاقِ عنان گسیخته ای که هیچ گونه ممنوعیت و محدودیت را ، در حوزه ی روابط جنسی نمی شناسد و بصورت تهوع آوری شعار آزادی جنسی سر می دهد. (از محضر تمامی دوستان و تمامی انسان های بیدار، نهایت پوزش را از بیان این مطلب دارم). مثلاً در غرب اصالت، اصالت لذت است. یعنی همان هدونیسم یا لذت به هر قیمت. هدونیسم، خروجی لیبراریسم یا اصالت اباحه گری و هم چیز مباح بودن است... (واقعا شرمنده ام از بیان همچین مطلب جدا تأسف باری). امروزه در آمریکا و اروپا،رینگ هایی شبیه به رینگهای مشت زنی وجود دارد که مردم بلیط تهیه می کنند تا بروند اطراف این رینگ ها بنشینند وچند نفر همانند حیوان در وسط رینگ ها و در مقابل انظار بقیه عمل جنسی انجام دهند تا بقیه لذت ببرند. (لطفا برای همدردی با این خوک های جهنمی یک آه بکشید...). علامه شهید مرتضی مطهری در تبیین بخشی از اخلاق جنسی غرب می گوید:

می گویند زن و مرد نه تنها قبل از ازدواج باید از معاشرت های لذّت بخش آزادانه بهره مند باشند؛ بلکه ازدواج نیز نباید مانعی بر این راه به شمار آید. زیرا فلسفة ازدواج و انتخاب همسر قانونی، اطمینان پدر است به پدری خود نسبت به فرزندی که از زن معینی به دنیا می آید. این اطمینان را با به کار بستن داروهای ضد آبستنی که مخصوصاً پیشرفت طب امروز آنها را به بشر ارزانی داشته است، می توان به دست آورد. بنابراین، هر یک از زن ومرد می توانند علاوه بر همسر قانونی، عشاق و معشوقه های فراوانی داشته باشد. زن مکلف است که در حین آمیزش با عشاق خود از داری ضدّ آبستنی استفاده کند ومانع پیدایش فرزند او گردد، ولی هرگاه که تصمیم گرفت که صاحب فرزند گردد الزاماً باید از همسر قانونی خود استفاده کند.

البته این اخلاق ریشه در تاریخ و فرهنگ کهن مغرب زمین دارد، چنان که ویل دورانت در بررسی اخلاق جنسی مردم دوره ی رنسانس می گوید:

مرد جوانی پس از تجاوزی که به ناموسش شد، خود رادر آب غرق کرد. آن زن بی شک منحصر به فرد بوده است. زیرا پس از مرگ او اسقفی درصدد بر آمدد تا مجسمه ای از او برپا دارد. در سرداب های رُم زن جوانی از طبقة نجبا خود را برای اجتناب از هتک عرض در آب خفه کرد. جسد او را با جلال فراوان در حالی که تاجی از غار بر سرش نهاده بودند از کوچه های رُم گذراندند.

پاکدامنی و اجتناب از فساد اخلاقی به قدری در اروپا، کمیاب و نادر بوده است که زنان معدودی که برای فرار از این شرمساری، خود را به آغوش مرگ می سپردند و تا مقام و مرتبه قدیسان ارتقا می یافتند (هم اینک نیز بوی متعفن آزادی هایی که به تجاوزات جنسی ختم می شود از مهد دموکراسی غرب به مشام می رسد. نتایج یک تحقیق گسترده که توسط محققان دانشگاه ایالتی نیویورک صورت گرفته، حاکی از آن است که 38% زنان 18 تا 30 ساله آمریکایی، حداقل یک بار قربانی خشونت های جنسی شده اند).در هر صورت امروز مایکل جکسون پرورش یافته و تربیت شدة فرهنگ آمریکا، دستاورد چنین اخلاق سخیفی است(من به جرأت می توانم بگویم مایکل جکسون انسان نبود حتی حیوان هم نبود او لکة سیاهی بود بر آمریکا. مایکل جکسون کسی است که چهار بار تغییر جنسیت داد. یعنی: مرد به زن، زن به مرد، مرد به زن، زن به مرد. این خوانندة آمریکایی زمانی که وارد توکیو شد، هشتدختر و پسر برای او اقدام به خودکشی کردند. روزنامه های زنجیره «اصلاح طلب» کشور، اعم از یاس نو، وقایع اتفاقیه و اقبال، اخبار دادگاهِ مربوطبه مایکل جکسون را که به جرم تجاوز به چندین کودک محاکمه می شد را، پیگیری و به طور متوالی در صفحة حوادث خود انتشار دادند. در این باره می توانید به مقالة «از اصلاح طلبی تا مایکل جکسون» نوشتة آقای نادر رنجبر به آدرس هفته نامة پرتو سخن، 18 خرداد 1384 صفحة 6 مراجعه فرمایید). شهید سید مرتضی آوینی در بارة انتخاب مایکل جکسون به عنوان بهترین هنرمند دهة هشتاد می گوید:

 انتخاب مایکل جکسون به عنوان بهترین هنرمند دهة هشتاد از جانب جرج بوش (رئیس جمهور وقت آمریکا) از زمرة رویداد هایی استکه نقاب از باطن پلید غرب بر می گیرد و حجّت را حتی بر مردمی که با زبان بحث های نظری آشنا نیستند، تمام می کند... مایکل جکسون، خوانندة آمریکایی، مظهرِ تمامی فسادی است که جامعة کنونی غرب بدان گرفتار آمده. از این رو اگر باربی بتواند در نهایت جوانانی را از سنخ مایکل جکسون پرورش داده و تربیت نماید، بدون هیچ تردیدی وظیفة خود را به بهترین وجه ممکن انجام داده. دوستیِ نامشروع و دراز مدّت باربی با کن، موهای افشان، لباس های دو تکه و نیمه عریان، آرایش های غلیظ، خودنمایی های حریصانه، رقص های عمومی، سکس و بی بند و باری از مصادیقِ اخلاق جنسی غرب است که باربی عهه دار ترویج آن ها می باشد.

اخلاق جنسی در غرب بهمثابه بمب های جنسی عمل می کند. یعنی با شعله ور کردن آتش میل جنسی، افراد ناخواسته به فساد و تباهی رهنمون می سازد (مجلة علمی نیوسانیست طی گزارشی از طرح تحقیقاتی وزارت).


مصاف | 12:39 عصر - یکشنبه 91/7/16
+ نظر
 
منوی اصلی
خانه
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
آرشیو وبلاگ
عناوین مطالب وبلاگ
 
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
سایر امکانات
 


تمامی حقوق محفوظ می باشد!

www.ShiaTheme.com